Saturday, September 5, 2009

Hari bersejarah buat ANF...


Hari ni, kiki ajak buka sesama...yela, sesaja buka sesama. Busan jek makan yg kt bazar tuh and makan kat umah...Mmg nasib btulla, kebetulan aku mmg stress sbb td ptg ada mid aljabar.dh r x dpt jwb, 4sure aku x da mood nk g bli mknan kan...td pon aku buka nasi putih + tomyam campur + teh tarik + kiki punya chicken chop...giler kenyang...hehe...sebut psl buka ni, td lawakla sbb x tau buka kul bape.kalo kt kolej dgr org azan kn tp kt kdai mkn td mana dgr. yg x thn tuh, ada bdk dgr je azan kt tv trus buka. stahu aku, kita ikut ipoh, buka kul7.24mlm. Amet dh x sbr nk mkn, Wan buat muka blur, x tau nk mkn ke x, Mel dh x sabo dh, dri td duk kuit2 nasi, Kiki dh tgk hp nk msg En. Raizol...mcm2...aku tggu 7.24mlm...huhu...semua yg ada kt kdai tuh dh mkn, kitorg je ragu2...lawakla...haha...area kul 7.50ptg dh abis mkn...Siap2 nk blik dh, pastu aku nmpk Wan grak g moto...Dlm hati aku ckp, 'Aik, cptnya dia byr, x nmpk pon' tapi aku x care sgt sbb syok tgk atashinchi kt tv.. Pastu Amet ckp,' Jgn menyesal air dh habis'..Pelik napa dia kata g2...aku tgk aku n kiki je dh abis air. Yg lain x abes lg...knp nih?? tup2 Wan kuar kan kek...Lorrr...smbut ker???hehe...Sambut sekali ngan bufday kiki...
 
ANF (22/8) and Kiki (28/8)



  
Ni tulisan my nephews...Muhd Haziq (Abg) and Muhd Hazim Akmal (Adik)...Mekasih abg, adik...cik ana wndu...isk3

 
Hadiah yg Pja bagi...tq Pja..aku mmg calm n gentle pon...huhu..

 
Hadiah yg Zura bg..lain dri yg lain dan mmg berguna utk aku pon...tq Azura...
 
Ex-housemate aku bg...Haida, Fizi and their member, Erna...Tq babe...

 
Hadiah dari Dib...Tq
 
Hadiah ni aku dpt dri Mel + Pja + Zura...Totally pelik punye...hehe... Aku akan gt smpai bila2...hehe

Yg ni Wan bg...Tq Wan...comey beb...dh ar wane biru...Jgn wsau, aku akan guna bukan wt perhiasan jek..huhu...

Aku amat terharu bila diorg sambut bufday aku...X kesah pon kalo x sambut, yg penting igtn tulus ikhlas diorg kat bufday aku...Tahun ni, special sikit bufday aku sbb 1 Ramadhan kan...mmg berkat la...hehe...

 
Pja, ANF, Kiki, Zura
 
Hurm, bila mcm ni, teringat plak, setahun yg lepas..Sambut bufday aku time pose gak...hehe...
 
Ni bufday masa umo 20 lagi..hehe...

Wif Pja and hadiah yg dia bg...Sampai skrg aku syg sbb sdap pluk..haha 
Wateva pon...kengkawan, terima kasih bebanyak...huhu....amat terharu nih....isk3....nasib x banjir bilik ni...hehe...

No comments:

Post a Comment