Saturday, October 9, 2010

try to live...

Salam...

lama gila tak update blog ni. bukan pe, tak tertulis kat blog...hum3...
skrg ni sebenarnya ada kt library...
nak buat asgmnt individu...dis tuesday kna submit...
ada g 2 asgmnt yg need attention...
all da asgmnt kena anta selasa ni...so serabut dh...
serabut tak serabut, ada jek berita hepi2 punye...haha...
dh tau dh praktikal kt mana, da same school dat i wan, same goes to my pwen...
lalalalalalalalalala....
nak melompat jek, nasib kat lib x ramai org...muehehehe...
at first a little dissapointedla coz bley plak letak 2nd choice kt putrajaya??? 
tercampak nta ke mana la aku nnt...
sekali dpt cnfirmation pegi seremban, mau tak aku nk melompat...haha
lastly ada jek benda yg menggembirakan...

tapi banyak lagi benda gembira blaku...
mcm kwn aku nk kawen end of dis year n next year....
my bro bertunang...kazen kawen esk...(x dpt blik..isk3...)
but, da worse thing yg aku igt..mimpi aku mlm td...
knp ek dia dtg???
gila lame x gt dia...wujud tetba...
x kisahla...mimpikan mainan semata2...muehehehe...
ok la nk smbung asgmnt...
after finishing dis asgmnt, pulun pemadam n tesis plak...

life is easy if u think it easy....
never take it hard or u will having da hardest life....

No comments:

Post a Comment