Tuesday, March 24, 2009

Andaiku tahu - Ungu

Andaiku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

Andaiku tahu kapan tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan jangan kau ambil nyawaku
Aku takut
Akan semua dosa-dosaku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Andaiku tahu
Malaikatmu kan menjemputku
Izinkan aku
Mengucapkata taubat padamu
Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku
Menangisku bertaubat padamu
Aku manusia
Yang takut neraka
Namun aku juga
Tak pantas disyurga

Andaiku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku
Mengucap kata taubat padamu
Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangi ku
Ampuni aku dari segala dosa-dosa ku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu

No comments:

Post a Comment