Tuesday, March 10, 2009

Memorial day...


Yesterday was a very tired but happy day..why??Guin out the whole day, mana tak pnat...haha...guin to Fraser Hill but duin nuthin, juz swimming at air terjun Jeriai...sjuk giler nak mampus..tp gile cetek..wakakakah...best gak ar...tp Fraser Hill xda papela...




hurm...
at nyte plak, duin suprise party for bufday gurl...dieb..21 alreadyla...we all still young...hahaha...tp mmg lawakla..ada ke patut azmeer ckp bufday sape nih dpan2 dieb..aduh...kantoi sat...tp wat xtau jek time dieb tanya..gomen dieb...huhu...memle tuh dieb x nk g mkn, pja minta aku pjuk...aku mana reti pjuk..haha...nsb bek dia tgh gayut ngan pakwe dia, anip...aku pe g, melalak kat belkg minta tlg abg ipar aku tu pjuk dia g makan...nsb anip bg kejesama..pk2 gt anip tau, upanya x...b4 tdo dia say tq sbb wat suprise party tp soryla abg anip, adik x da kt nk bls...haha...pas makan, boys (muzamil + zuraimi) + girl (sal) melalak sat...best...gila best...seronok la..first time bufday dieb thn lpas, aku kna mrh ngan dieb..dia mjuk sbb i didn`t tell her bout what did pja said to me...mstla xnk bgtau, xkn nk bgtau kitorg nk wat suprise party tok dia...wakakaka...berkorban sat..haha...lawak bile gt balik....i love u la dieb...kita kawan kan...jgnlah mrh..hehe...
ni aku tgh lncar perang majuk ngan pakwe aku..sje..tgh wndu dia sebenarnya..tp ntala...nk jmpa tp aku tkut t aku gt dia jek..abis x ley jln keje...hahaha...wutevapun, aku syg dia..dia tau x???

No comments:

Post a Comment